Článek: Člověk pohodlný, až líný

Tak už je to skoro rok. Rok od chvíle, co jsem si sbalila svých pár švestek, a vydala se do ciziny. Já, čistokrevný hobit, který vždycky chtěl jen jediné, totiž zůstat ve své rodné noře až do konce svých dnů a nevytáhnout z ní paty.


Občas je to k vzteku. Občas k smíchu a občas k pláči, ale pokaždé, pokaždé je to především o tom: naučit se něco nového, dostat nějakou lekci.
Jak je známo, člověk jest tvorem pohodlným, až líným (učenlivým až na místě druhém) a Život ho prostě občas musí postrčit kopancem, aby dosáhl nového vědění, poznání, aby udělal nějaký krok vpřed. A pak už je jedno, jak člověk letí (i když nejúčinnější je to stejně po hubě).
A tak jsem došla k závěru, že bez nedostatku (něčeho) není dostatek. Bez nedostatku bychom totiž dostatek ani nepoznali, nerozpoznali, neidentifikovali. Jen bez nedostatku přichází vědomí dostatku, které je úplné a poznané. A tak je vlastně nedostatek (něčeho) požehnáním, kterého se nám dostává od otce Života, jen tak poznáváme, co skutečně chceme, za čím chceme jít a co nám "za to stojí".

A tohle poznání je startem tvoření.
Tak tvořme Život.
Protože kdo jiný by měl.
✌️✌️✌️


Komentáře

  1. S dětmi jsem byla na procházce jednou čínskou čtvrtí. Bydlíme totiž v Denveru a tady je moooc pěkných národních čtvrtí. Jeden místní za mnou přiběhl s tím, že jeho dcera se dostala do těžké finanční situace a jestli bych jí nepomohla tím, že si od ní odkoupím reishi. Nenaletěla jsem.

    OdpovědětVymazat
  2. Moje děti konečně pochopily že pořídit si třeba takové nabíjecí baterie aaa nebyl vůbec špatný nápad. Mají totiž moc rády RC modely a s nimi si vyhrají klidně celé dopoledne. Byl to dobrý tah od bratra začít prvně s RC modely, jen co je pravda.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to máte ale teda naprostou pravdu že ten můj chlap je naprosto líný. Já jsem mu přes https://zahradnijezirka.net/stavba-zahradniho-jezirka_k38/plastova-zahradni-jezirka_k117/ whatsapp poslala nějaký odkaz na stavbu zahradního jezírka a on hned odvětil že na to vůbec nemá čas ani pomyšlení. Přitom já vím moc dobře že on po práci hned jde na jedno točený.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Neváhejte mi napsat a sdělit mi vaše dojmy i nápady.

Oblíbené příspěvky